Intuitivní reklama

Novinka
Kód produktu: P224 Kód výrobce: 9788072611393
90,00 Kč
81,82 Kč bez DPH
Skladem
Ks

Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana by se stejně tak mohla jmenovat Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává.      Její autor, mj. tvůrce originální koncepce intuitivního marketingu, se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale k podpoře prodeje. A tak se ptá, ne nepodoben novým leteckým dopravcům, kteří odbourali všechna průvodní pozlátka, jimiž velké letecké společnosti tradičně okrašlovaly cestování. Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku „Kdo chce jen cestovat?“, Toman se čtenářů ptá: „Kdo chce jen prodávat?“  

POŠKOZENO.

Zobraz detailní popis

Detailní popis

Autor: Miloš Toman 

Vazba: Brožovaná 

Formát: 145 x 205 mm

250 stran 

Rok vydání 2006

EAN 9788072611393

 

Specifikační body

ODŘENÁ VAZBA.

Hodnocení produktu

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!

Napište hodnocení
*
*