



Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana by se stejně tak mohla jmenovat Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává. Její autor, mj. tvůrce originální koncepce intuitivního marketingu, se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale k podpoře prodeje. A tak se ptá, ne nepodoben novým leteckým dopravcům, kteří odbourali všechna průvodní pozlátka, jimiž velké letecké společnosti tradičně okrašlovaly cestování. Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku „Kdo chce jen cestovat?“, Toman se čtenářů ptá: „Kdo chce jen prodávat?“
Doplňkové parametry
Kategorie: | Poškozené knihy |
---|---|
EAN: | 9788072611393 |
Vazba: | Brožovaná |
Autor: | Miloš Toman |
EAN: | 9788072611393 |
Formát: | 145 x 205 mm |
Počet stran: | 250 |
Rok vydání: | 2006 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.