Intuitivní reklama

 

POŠKOZENO.

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: P224
90 Kč
Intuitivní reklama
Poštovné zdarma
Poštovné zdarma
Při objednávce nad 1500 Kč
Garance vrácení peněz
Garance vrácení peněz
100% garance vrácení peněz za objednané zboží
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
PO - PÁ 7.00 - 14.30
Více než 20 let
Více než 20 let
Na trhu od roku 1998

Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana by se stejně tak mohla jmenovat Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama. Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává.      Její autor, mj. tvůrce originální koncepce intuitivního marketingu, se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale k podpoře prodeje. A tak se ptá, ne nepodoben novým leteckým dopravcům, kteří odbourali všechna průvodní pozlátka, jimiž velké letecké společnosti tradičně okrašlovaly cestování. Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku „Kdo chce jen cestovat?“, Toman se čtenářů ptá: „Kdo chce jen prodávat?“ 

Doplňkové parametry

Kategorie: Poškozené knihy
Vazba: Brožovaná
Autor: Miloš Toman 
EAN: 9788072611393
Formát: 145 x 205 mm
Počet stran: 250
Rok vydání: 2006
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Podobné produkty

Bratrstvo Otroci ze Sokora
150 Kč
P420
Hraju, abych žil VI: Válka
100 Kč
P346
Jaro Slávik : Nejde o talent
Akce
30 Kč
P154
Jan Kraus
Akce
50 Kč
P004
Bariatrická a metabolická chirurgie
170 Kč
P412
Ústřižky Beaty Rajské
150 Kč
P430