Nekomplikujte to!
Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA.
MÍRNĚ POŠKRÁBANÁ VAZBA, ZAŽLOUTLÁ.
![Poštovné zdarma](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.beranekknihy.cz/user/banners/ikona_1_5d88849cc003c_1_.png?64d60245)
![Garance vrácení peněz](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.beranekknihy.cz/user/banners/ikona_2_5d8884ab45516_1_.png?64d6024e)
![Zákaznická podpora](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.beranekknihy.cz/user/banners/ikona_3_5d8884b8eb956_1_-1.png?64d60259)
![Více než 20 let](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.beranekknihy.cz/user/banners/ikona_4_5d8884c77bb6b_1_-1.png?64d60262)
Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování. Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli.Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní rozvoj a styl |
---|---|
Vazba: | Brožovaná |
Autor: | Richard Koch, Greg Lockwood |
EAN: | 9788072614516 |
Formát: | 165 x 235 mm |
Počet stran: | 280 |
Rok vydání: | 2016 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.