



Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem. K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás vybaví obojím. Poskytne vám cenné informace a zaručené návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem.
S knihou se mimo jiné naučíte:
* Vytvořit úspěšnou marketingovou strategii
* Rozhodnout, jaký typ videa vytvořit
* Natočit skvělá videa i s nízkým rozpočtem
* Hotová videa upravit a vyladit
* Připravit prezentaci značky v rámci kanálu na YouTube
* Propagovat videa na svých webových stránkách
* Odkazovat na svůj web přímo z videa
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Počítače, internet | 
|---|---|
| EAN: | 9788025136720 | 
| Vazba: | Brožovaná | 
| Autor: | Michael Miller | 
| EAN: | 9788025136720 | 
| Formát: | 165 x 225 mm | 
| Počet stran: | 296 | 
| Rok vydání: | 2012 | 
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

 
 
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
             
                                                                                                                                    
    
            