Nové trendy v leadershipu
Aktuální trendy leadershipu v nových, globálních podmínkách ekonomického prostředí. Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky.
MÍRNĚ POŠKRÁBANÁ VAZBA.
Detailní popis
Kolektiv autorů
Vazba: Brožovaná
Formát: 165 x 235 mm
256 stran
Rok vydání 2016
EAN 9788072614790
Hodnocení produktu
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!