Poštovné zdarma
Při objednávce nad 1500 Kč
Garance vrácení peněz
100% garance vrácení peněz za objednané zboží
Zákaznická podpora
PO - PÁ 7.00 - 14.30
Více než 20 let
Na trhu od roku 1998
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Poškozené knihy |
---|---|
Vazba: | Brožovaná |
Autor: | Tony Cram |
EAN: | 9788072612468 |
Formát: | 165 x 235 mm |
Počet stran: | 228 |
Rok vydání: | 2012 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.